Allt kan ändras så snabbt,

Ja och det är då fan i mig sant!
Jag är jävligt ledsen över att jag måste känna mig så värdelös som jag just nu gör. Något fel måste det väl vara. Men jag får väl leva med det.

Vill hitta på något kul, Camilla och emma? Är ni på......


Jaaaa, det blir mest troligt g-gården ikv och basta med Cämie och Emma. Nice bajs. Det blir säkert nå mer roligt senare på kvällen! Tack för att ni finns!
Denna dag började verkligen inte på det bästa sättet man vill att dagar ska börja på. Usch, nej. Vill inte vara med om de nå mer. Jag som var så glad igår. Men nu känns allt genast mycket bättre om man säger så. Hoppas bara att du talar sanning åt mig.
Igår var jag på bio och såg Sunshine med anders, anders och Niklas. Den var faktiskt bra :) Iaf tills en cp gubbe kommer och förstör..... Nåja. Nu måste jag och camilla fixa oss lite mumma.

Seeeee yaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback