Slutet gott, allting gott.

image10
Jag känner mig glad. Kanske inte nå speciellt jag är glad åt. Men jag är det iaf. Kanske för att jag är glad över att jag verkligen började spela fotboll igen och får umgås med det härliga laget som man då har. Är riktigt glad över att jag och camilla har blivit "vänner" igen. Nog för att vi har varit det hela tiden. Men det jag menar är att när jag slutade med fotbollen så blev det som om vi gled ifrån varandra. Nästan tappade kontakten. Men som tur är så har allt blivit bra igen. Och inte nog med det, har börja lära känna alla i laget mycket mycket bättre och speciellt Emma.E. :) Nog om det. Känner mig som glad iaf!   

Igår var det fest i Kalix hos Camilla. Först var vi typ Jag, Camilla, Cecca och Emma. Vi spelade spel och sen kom typ halva herrlaget. Kul :) Dock urspårat i slutet. Och ja, jag längtar tills jag fyller 18. 
Nåja, nu ska jag övningsköra och sen fara på fottisträning. 

- Vilka är dom två vanligaste ormarna i Sverige?

- öööööh, Snok och ål!

Ganska kul Camilla :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja det var himla trevligt igår Emma ;) och ja, vi har funnit varandra igen <3 dock är det inte länge kvar till du får komma med på hotellet nu :)

2007-04-29 @ 13:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback