En sockerbagare?

image166

Det var absolut ingen lätt utmaning för mormor och mig, inte det minsta.
Vi har fått krångla en hel del, baka om en massa saker och saker gick för det mesta inte som det skulle. Men vi kämpade på och fick vi oss ett par härliga skratt. Fast roligast var nog när söt-Morfar hela tiden kom, och då menar jag hela tiden, och la sig i  - men, varför gjorde ni så där? Ni skulle ha gjort så ist osv, osv. Tillslut blev jag lite små less över det och bad honom ta över ist för mig, men icket sa nicke. Det skulle han inte. Lite rolig är han allt. Nåja, det tog iaf ca fyra och en halv timme för oss att bygga huset. Väldigt länge kan man säkert tycka. Men jag tror det är ganska snabbt för att vara första gången. Eller har jag fel? 
Men som sagt, tillslut fick vi det att likna ett så kallat "pepparkakshus".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback