Jag behöver hjälp,

Just nu har jag ett litet problem, eller inte bara ett litet, utan ett ganska stort problem. Det är så att jag precis kom ihåg att jag snart ska klippa mig och det värsta av allt är att jag inte ens har en aning om hur jag ska klippa håret. Har suttit länge och försökt hitta nån snygg frisyr här på internet, men icket. Jag hittar ingen eller så finns dom bara inte? Jag behöver hjälp nu, nyss! 
Så nu frågar jag; vet ni vart jag kan hitta en snygg frisyr? Vars finns den?

And you completely know the power that you have
The only one that makes me laugh
One of these days maybe your magic won't affect me
And your kiss won't make me weak
But no one in this world knows me the way you know me
So you'll probably always have a spell on me....


Kommentarer
Postat av: Mia

ingen anning, jag blir aldrig bra när jag varit hos frisören i alla fall.. gett upp att hitta någon snygg frisyr.. .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback