Rolig kväll,

Finns inte så mkt att skriva här mer än att det var en riktigt rolig kväll igår. Träffade en massa goa människor och dansade tills det stängde. Sedan åkte Emelie, Davis och jag hem, trötta. Roligt var det iaf. Synd att kameran inte var med hela kvällen. Blev jätte lite bilder och dom flesta blev suddiga. Synd! Här kommer några bilder iaf.. :)

image188

   

Nåja, det där var inte mycket att komma med. Men men, lite är det ju i alla fall.
Nu ska jag inte sitta här längre utan gå och duscha för att sedan göra mig klar för bingolottos uppesittarkväll :)


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag vill passa på och önska dig en god jul! Vad har du önskat dig i julklapp?

Postat av: Minna

haha jag gjorde en pinsam grej igår på hotto, full som jag var! Trodde jag såg din Anders, så jag gick fram till han & ba tjena! Hälsa emma! hmm, undra om hon har på sig sina snygga glittriga heels? ...Han ba, öööh ingen aning vem du eller vem hon är. Haha, nåja! Tanken var god iallalfall ;)

2007-12-23 @ 22:37:16
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback