snart är det jul,

Visst ska man vara glad dagarna innan julafton. Det har jag varit varje år. Men inte i år och jag tror inte det är speciellt lätt efter det som hänt. Jag hoppas och tror allt kommer bli bra, dock kanske inte just nu. Sen, kanske sen. Jag hoppas då det, hemskt mycket. För så här ska det inte vara. Det vet jag.

Nu deppar jag säkert ner er andra som läser det här. Men vad ska jag göra. Kanske inte har så mycket possitivt att skriva. Nåja, lite possitiva saker ska ni allt få. För mig är dagarna före jul oftast skit mysiga. Man umgås med familjen, spelar spel, myser, tänder ljus och tillsammans med sin lillebror räknar man ner timmarna tills paketöppningen. Tycker nästan allt med julen är mysigt. Lukterna av allt bak, julmusiken, packet inslagning, klä julgranen och känslan av själva lugnet. Näe, nu har jag inte tid mer. Ska jag börja packa ner lite saker som ska ha med till gammelgården.     Så ha det bra, det hoppas jag att ni alla har...

Tänker på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback