Allsång på skansen

Att klippa gräset gick bra, mycket bra. Efter att jag klippt klart gräset fick jag något ryck och börja fixa kring hela gården, fixa bland mammas blommer, vattna alla blommorna och en massa annat som man måste göra. Så jag har faktiskt gjort något riktigt bra utav den här dagen iaf.
Har även varit hos mormor och morfar hela eftermiddagen och kvällen. Hennes syster och hennes man har kommit upp till norrland. Så vi har ätit, fikat och ätit en massa godis. Men vi har också sett allsång på skansen. Haha. Säger bara en sak, tur att Markoolio kom och räddade den här kvällen. Tror dom andra som satt i soffan tyckte likadant som mig! Efter att "Stockholm är Stockholm" sången avslutades cyklade jag hemåt. Hann knappt komma in genom husdörren så ringer morfar:

- Jasså, du har hunnit hem, jaha. Öhm, tänkte bara höra om du vill att mormor kommer och sover hos dig i natt? (Har under kvällens gång sagt att jag avskyr att sova hemma ensamen) 

Så nu ligger mormor och sover som en "vakthund". Oj oj, inte lite söta min mormor och morfar är. 
Nu sitter jag här och snokar i vanlig ordning. 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback