Sommarlov.

Nu har iaf jag tagit sommarlov. För det känns ganska onödigt att fara dom två sista dagarna när man ändå inte gör något. Som sagt finns det både plus och minus med sommarlovet. Det som är plus är att slippa furuheds, lektionerna, skol maten, och en massa annat som jag inte ska gå in på. 
   Det som är mindre tråkigt är att jag kommer träffa Vicky betydligt mindre nu när det är sommarlov. Men få se till att hitta på något snart + Annika, Elina och Carro.  
   Allt det där fixar sig. Det är ju trotts allt inte så långt till Överkalix härifrån. Marie, Sanna och jag får fixa oss till ökx, och ni får fixa er hit, eller hur? :)
 
nu är jag är jätte, jätte hungrig. Men dock är det Marie som lagar mat, alltså går det väldigt segt. Hon har hållt på med maten i ca en timme och det är bara korv och makaroner som ska serveras. Hon är verkligen, som pappa säger, snabb som blixten. 
Efter maten ska vi ta och knalla till Sanna. Måste ju ta och se hur hennes lägenhet ser ut. Så det så. Sen blir det så klart att gå och se på balen. Hoppas bara att de inte regnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback