1 maj,



Blev lyckad kväll igår. Först åkte jag buss in till Kalix och gick till Camilla. Där fick jag mig lite mat. Camilla och jag satt och snokade lite på internet innan Emma kom och hämtade oss. Vi plockade upp Olofsson och for och handla lite smått och gott. Så kom idéen att fara till risön och kolla på Kalix match, så det gjorde vi. Dock stannade vi där högst en kvart! Tur det, för jag höll på att frysa ihjääl. Så vi for till Gammelgården och Emma. Där packade hon ihop sakerna till bastusvängen och så vi gick vi till omklädningsrummet och satt igång med bastandet. Riktigt kul :)
Sen jyra vi på hela kvällen. Tror mesta av kvällen gick ut på vad vi skulle ha för kläder. Iaf för Camilla ;)
Sen drog Emma, Camilla och Cecca ut på hotto. Så jag och Emma.o fick sluska upp en fest. Så vi hamna på Stenbäcken. Och ja, där sög det som :) Sen fick vi gå hur långt som helst.. Men kul var det

Snart ska jag ta fläsket till träningen, ´bye.

Kommentarer
Postat av: Cämie

haha ja det var kul som fanken ;) och JA! jag har problem med kläder, måste införskaffa mig några nya :D <3

2007-05-02 @ 12:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback