Mitt i kalla vintern.


Stackars liten, 

Usch vad jag vill fara utomlands. Eller inte nu, men till hösten. Fasiken va skönt det skulle vara!

Nu är jag så gott som klar med psykologi kursen. Har bara någon film jag skulle se.´
Så nu börjar allt genast kännas mycket lättare. Är även klar med datakursen. Så nu har vi sovmorgon varje onsdag till klockan 11.20. Något underbart skönt.

Äh, egentligen har jag inget vettigt att skriva. Typ bara en massa -Åh, vad jag är less osv.
Man ska ALLTID vara possitiv. ;) haha. Går dock inte så jätte bra med det.

Vänta...... Nu ska jag räkna hur många dagar det är kvar till SOMMARLOVET...

VÄNTA!........
VÄNTA!......
VÄNTA!.....
VÄNTA!....
VÄNTA!...
VÄNTA!..
VÄNTA!.

Det är ca 20 dagar kvar. Vad glad jag blev ;) Detta ska jag orka.....


Kommentarer
Postat av: Cämie

Emma :D Det beror på när Enen har match i helgen. Vi har ju match söndag :)

2007-05-15 @ 14:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback