Vill verkligen få bort mitt sötsug!


Frukost, en stadig start på dagen är grundläggande för en lyckad viktminskning.
Äter du en bra frukost håller du blodsockret i schack och blir inte lika
frestad av sötsaker under dagen. = Skit snack.
Fast jag äter som ett tok på mornarna så är jag lika sugen på godis och andra sötsaker. Är faktiskt riktigt jobbigt att vara så beroende som jag är. Hur kan man få ett slut på det hela? Har börja tro att det är helt omöjligt. Absolut kört. Har försökt hur många gånger som hellst. Det längsta jag har hållt mig borta från sånt är väl ca 2 veckor, och när man väl har hållt sig borta från godis så länge är man inte sugen, men så kommer någon snäll människa och bjuder på en godis och man smakar, sen är man på ruta ett igen...... Jag blir galen. och från och med nu, prick nu, ska jag inte äta nå mer godis. HJÄLP mig med detta, snälla!... haha.

Idag har lilla jag varit i Luleå med mammi. Hjälpt henne med att hitta någon fin bekini och det lykades vi. Så nu har hon något att ligga och pressa i på stranden i Turkiet! Hmm. Elaka mamma och pappa som lämnar mig hemma och inte får följa med..... Får väl hoppas att jag får råd att åka efter sommarn. 
Hittade inte bara en bekini till mammi utan hittade två linnen och leggins till mig själv. Mamma var snäll och köpte det till mig. Synd bara att jag är pank, för det fanns en hel del saker jag ville ha. Får vänta med det.
Nu ska jag nog ta och försöka ta mig ut någonstans.


Kommentarer
Postat av: Minna

håller med om sötsuget, det kommer endå helt jävla bombsäkert fast man ätit en bra frukost blablabla ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback