Att rida eller inte rida, det är frågan!

Äntligen fredag. Kroppen har just börjat lugna ner sig efter en jobbig vecka och det känns underbart. Har fan varit igång hela tiden, i ett, i ett. Fast såklart har jag varit med om värre veckor. Så ska absolut inte klaga. Nåja, idag är det då fredag och jag har inget planerat. På ett sätt trist, men på ett annat sätt väldigt, väldigt skönt. Bara sitta vid tvn och känna hur helgen glider in. Hur skönt man egentligen kan ha. Ett ord kan jag nog sammanfatta min kommande fredagkvälls-soff-tv-tittande med och det är: SKÖNT

Imorgon hade jag tänkt att ta mig ändå till Nyborg. Ja, nyborg av alla ställen. Där ska jag försöka hitta vars söt-Madde bor, för att sedan umgås med henne. Som vi nu har planerat i ett par veckor. Så i helgen passar det perfekt så då gör vi det. Vi ska bland annat rida häst och fasiken vad kul det kommer bli. Det är så att jag inte tagit i en häst på år och dar. Kanske det är 2-3 år sen jag tog på "riktigt" i en häst och det ska bli skit roligt att jag äntligen kommer få göra det. Dock tror jag inte mamma tycker likadant. Det är så att när jag frågade henne om min ridhjälm fanns kvar någonsans blev hennes ögon jätte stora och började jyra om att jag skulle ramla av osv. Men jag lugnade henne genom att berätta att jag inte ska rida själv utan att Madde ska vara snäll och leda mig.
Fast.... klart jag ska rida själv, eller vad tror ni?

Ni kan håll koll om det kommer några bilder från min "madde-dag" :) Kan nog bli ett par roliga bilder ska ni se.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback