Jullov skulle sitta fint,

Just nu har jag en period med en hel del måsten. Saker som jag måste göra, måste få klart, måste börja med och måste få gjort. En massa saker som bara gör mig tokig, less och ledsen... Allvarligt talat så vet jag inte hur jag ska klara det här ända fram till jullovet. Jag kanske ger upp redan nu?  Hur kul är det att, hela tiden, känna stress, känna en stor klump i magen, känna en sån där hopplös känsla i sig. Inge kul alls. Usch vad jag klagar, men just nu kan jag nog inte vara en gnutta possitiv. Men men, nu ska jag sluta. Finns väl bara en sak som jag kan göra och det är väl att hålla ut, ända fram. Alla dessa skit uppgifter som jag måste ha gjort klart innan jul!

Här kommer dom, läs och njut: 
-  Skriva ett specialrepotage, (intervjua mormor bla.)
-  Miljösak i mediekommunikation,
-  Självporträtt i rörligbild
-  Plugga till engelska provet,
-  Läsa ut engelska boken, 

Det är nog allt, skulle jag tro i alla fall. Skulle jag hoppas i alla fall! Tack för mig, nu ska jag sova. I hopp om att orka upp imorgon bitti klockan 06.00. KUL! En sista sak, jag vill ha jullov....
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback