Låt det gå fort!

Nu kanske jag kan passa på att skriva ett par rader. Har inte hunnit med det, eller rättare sagt - jag har inte orkat göra det. Varit så mycke skolarbeten som jag behövt göra. Men jag har varit fruktansvärt less och trött hela tiden. Har riktigt fått tvinga mig upp ur sängen för att sedan fara till skolan och det måste jag nog fortsätta med i ett par veckor till. En ren plåga. Kul liv, not not not. 
En sak till som inte gör saken bättre är att det aldrig finns nått att göra! Inte ett skit.. Har någon ett förslag vad som finns att göra, då man bor i Töre, inget liv och allmän less? Om ni vet något som kan göras, så snälla säg det till mig. Behöver hjälp med några förslag. NU!

pssst! 18 år om 36 dagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback