Körskolan del två,

Jag är redan vaken, trots att vi är ledig. Har varit vaken sedan klockan halv 7. Tungt, jag vet. Men jag var osmart och hade bokat in mig på körskolan. Så det var bara att acceptera och kliva upp från mig gosiga säng.. Morfar och mormor skjutsade mig till kalix, så det var inga problem i sig. Idag gick det fan bra att köra. Jag är chockad som tusan över mig själv. Körde nästan som en klocka. Fast ett litet blåbär är jag än, men det kommer snart. Sandra tyckeer jag är mycket klok (vissa komplimanger kan göra en väldigt glad) och lättlärd. Snart är körkortet mitt. Juni är mitt mål i alla fall. Nog klarar jag det?

Nu väntar sängen. Återkommer senare med mera späckade nyheter. Yepp yepp.

Kommentarer
Postat av: Minna

good luck :)

2008-04-04 @ 10:38:34
Postat av: Vicky

Du är så duktig lilla Emma :) PUSSSSSS & KRAM SKUMBANAN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback