Nu är sommarjobbet fixat!

Jag fick inte jobbet på kyrkogården. Men jag gav inte upp för det utan jag fortsatte med mitt sökand och tillslut lyckades jag. Mitt sommarjobb år 2008 är............... SKOGSPLANTERING! Tro det eller ej, men det är sant! Jag, Emma Olofsson, ska slita arslet av mig i skogen bland mygg. Jag ska få milljoner med myggbett, jag ska få skavsår (som jag får av vad som helst), jag ska få ont och jag kommer få gnälla. Men pengar kommer det att bli massor av!


På tal om sommarjobb, imorgon ska Annus Bananus hänga med mig på gymmet!
Nice säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas det går bra, pengar är aldrig fel, haha.
Fin design!

Postat av: Emilie

Skönt att ha nåt överhuvudtaget. Själv kommer jag sitta pank hela sommaren.

2008-04-21 @ 17:00:18
URL: http://emilieljungqvist.blogg.se
Postat av: Lisa

Ha en bra kväll :)

2008-04-21 @ 18:29:42
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback