Okej?

Samtal med den sjuke,


"Jävlar vad det har snackats om bäver idag.

Jag går en jäkla kurs.

Och så när jag kom dit idag så frågade den kvinnliga handledaren (som förövrigt är en heeet!! fyrtiotaggare) hur min helg har varit. Jag låg nästan och sov när hon frågade så jag stammade bara ur mig typ "den har varit tung och trött" sen började det snackas om jag typ druckit öl.

Då var det en annan snubbe där som ser lite lustig ut.. och är ganska lustig i skallen också... han ba "jag hatar nattklubbar, i helgen har jag varit och jagat bisonråtta och bäver" och fortsatte med att säga "jag har jagat bäver tidigare och jag har tillochmed ätit bäver då"


Givetvis var jag den enda som releterade Bäver med "vagina" just eftersom att Bäver är en synonym för Vagina, så jag fnittrade som fanken och dom trodde typ att jag skrattade åt honom för att det är hans intresse, iochförsig skrattade jag åt honom också eftersom att han är lagomt wierd....Men ändå."

Okej.. Vissa har det lätt, andra inte!


Kommentarer
Postat av: Fegon

Hahhahaha snacka om lustig kille:)

Postat av: AnnMary

haha oj oj ;D

2008-04-14 @ 16:01:03
URL: http://annmary.blogg.se
Postat av: JENNA

ja jag vet, ska beställa alla tre ^^

2008-04-14 @ 16:25:27
URL: http://gucciime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback