Säger bara: VILKEN SKIT DAG.

Vaknar upp och solen skiner. Det här kommer bli en bra dag. Men ack så fel man kan ha. Jag har fan alltid fel! Det börjar med att jag går ner på körskolan, är laddan till tusen och nervös som en sjöko. Går in och då kommer chocken, jag är tvungen att boka halkbanan. Redan? Vi bokar skiten och sedan ger vi oss ut för att träna på ett manövreringsprov. Vi anländer till platsen där konorna ska stå, som dom inte gjorde. Det blev ingen körlektion. Kul liv, not.
Jag som var så laddad.

Sen kommer man in på skolan, slår igång datorn och tar samtidigt upp mobilen. Ett nytt meddelande från Annus där det står något i form av att hon fått magsjuka. Paniken slår mig. Håller på att tappa skallen. Yeees, goood, i like it. Fan, jag vill dö nu och inte sen. Så nu har jag gått igenom hur många minuter jag varit i hennes närhet under gårdagen och om jag varit lite för nägången med henne. Inte så jätte mycket om man tänker efter, vilket gjorde mig glad. För ett tag i alla fall. Men min smarta hjärna kan inte släppa magsjukan och kommer såklart ihåg att jag smakat en pytteliten bit av hennes chokladboll. En chokladboll som hon haft i sin kära lilla käft....... FAN-

Efter detta inferno är det dags för utvecklingssamtal. Men en klump i magen knallar jag in till kära Sanna P. Sätter mig ner och hon sätter igång. G, G, G, G, IG, IG, G, G, G, IG. Jag hörde lixom inte riktigt vad hon sa eftersom jag mest försökte tänka på annat och hålla inne mina blanka tårar. 

Nu grinar jag.. Jag är så sämst.

Nu ska jag gräva ner mig eller nå och invänta magsjukan. Just nu bryr jag mig inte längre. 

Kommentarer
Postat av: Ellen

hrmm.. Känner mig också så..

Postat av: nina

en till som har en skitdag... försöker tänka glada tankar men allt går fan i svart idag =/

2008-04-17 @ 09:44:23
URL: http://mrztigger.blogg.se
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Jobbigt.. Hoppas det löser sig för dig :-)

2008-04-17 @ 09:51:15
URL: http://fryc.blogg.se
Postat av: Fegon

Nejjöh... så pissig får inte en dag vara. Jävla skit. Om du behöver uppmuntran så kan jag skicka en smilegubbe med en pussmun, på MSN. (fan heller att du får en kram, jag vill att min avföring ska vara kompakt och jag vill att min mage ska vara glad)

2008-04-17 @ 10:10:05
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: Wiktoria

Lilla söta Emma. Du kommer att klara dig från magsjuka, vi harklara oss hur länge som helst. Och du ska plugga som tusan nu, och så ska du se att det ordnar sig tillslut. Du är bra, bättre, BÄST!! Och... SNART FAR VI UTOMLANDS!!!!!! :D:D:D

2008-04-17 @ 10:22:50
URL: http://Wiktoriaa.blogg.se
Postat av: Fegon

Jag är inte snäll, jag är omtänksam:)

2008-04-17 @ 10:38:46
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: Maria

stackare. Jag vet hur Sanna kan vara. Hemsk och skräckinjagande. Klart din dag vart som sämst efter det :-P Hoppas att du klarar dig från magsjukan...

2008-04-17 @ 12:49:42
URL: http://mbjornfot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback