Skogsplanteringen kommer att ta livet av mig,

Jag vet inte om det är sant, men det jag hört på håll är att man:

-jobbar från klockan 6-7 på morgonen till klockan 17 på eftermiddagen.
-mygg, fotsvett, skavsår, ormar, regn, knott, kvistar som skär in i benet, stenar till 1000.
-96% av gångerna man "hackar" ner den jävla plantan stöter man in i en sten och måste
därför byta plats.
-killar klarar 2 veckor, då är dom helt slut och ger upp! (hur ska det då gå för mig?)

Kan kort säga att jag kommer vara helt slutkörd efter denna sommar och detta jobb, jag kommer att bryta ihop. Kan även fråga er, ni som planterat, om det verkligen är så tungt som det sägs?

Kommentarer
Postat av: hanna

jag vill ha en ganska stilren, men blommor inför sommaren, ´kom på nå? din var nice ;)

Postat av: Fegon

Ja, Farmor och Farfar är lagomt roliga må jag erkänna. Speciellt min Farfar. Han är fantastisk.

2008-04-24 @ 01:17:21
URL: http://fegon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback