- Typ en "vad som ska ske i Emmas liv" lista.

Ska ske idag, imorgon och på lördag -

- Ut i solen, få färg i ansiktet.
- Koka korv till mig och bror.
- Bli på bättre humör.
- Fortsätta känna på min knöl.
- Fixa i rummet för tusende gången.
- Äta middag.
- Övningsköra.
- Sedan åka på bilbingo.
- Vinna högsta vinsten! (hoppas!)
- Boka en resa, direkt. (Om jag nu vinner, vill säga)
- Vara på bättre humör.
- Mysa i sängen.
- Sova för natten.

- stiga upp.
- Sitta här vid datorn.
-Packa lite.
- Handla lite.
- Vänta lite.
- Åka ut till stugan.
-Få vara ifred.
-Få tänka på annat, det beöver jag.
- Hoppa studsmatta.
- Mysa.
- Mysa.
- Se film.
- Mysa
- Grilla.
- Sova.


- Vakna.
- Bara vara ett tag.
- Städa och packa ihop.
- Åka hem.
- Köpa cider och vin.
- Dusch och fix.
- Åka mot kalix.
- Feeeest hos Fia, med Fia.
- Ha roligt som fan.
- Dansa, skratta.
- Inget bråk, inget gråt.
- Krogen stänger.
- Lämnar lokalen glaaaaad!
- Fylle-mat-på-fra.
- Hem till sängen.



Så har jag tänkt mig. I helgen ska jag sattsa stenhårt på att få vara på bra humör.
Jag hoppas också att jag ska få vara det, snälla!


Kommentarer
Postat av: AnnMary

haha varför sög det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback