Dom kommer då du minst anar det.

Är helt slut idag, kanske det beror på förkylningen eller så på en helt annan sak.
Man kan ju undra.
Strunt samma.

Är i alla fall fruktansvärt less på denna förkylning som aldrig vill ge sig. image351
Dom små sviniga bacillerna måste vara besatt i mig, läskigt. Kan inte bara dom små asen förstå att jag inte vill ha något med dom att göra. Att dom ska lämna mig ifred, alone, bort, poff, borta! Helst redan nyss. Fast det är ju klart; små, ointelligenta, fula och elaka bassilusker förstår säkert ingenting. I alla fall inte människo-språk. Är väl bara acceptera läget.

Men till er som är inne i mig: var kvar i mig då era små jävlar!
Kommer ändå övervinna er någon gång, det lovar jag. 

Lite läskigt, nu håller jag på att förvandlas till en elakad, liten ful bacill. Hjälp mig?  

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

tävling i min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback