Ny vecka, nya utmaningar.

Happ, här sitter jag. Nyvaken och dann. Ska försöka göra lite svenska nu, dock har jag sagt det sen jag vaknat och ändå inte gjort någonting. Nä, jag måste skärpa mig nu. Så här går det inte att fortsätta helt enkelt. Sitter och funderar och ser att jag har ju inte tid att plugga om kvällarna, vilken osis!

Måndag: här har jag en liten chans att hinna med plugg.
Tisdag: body pumpd med mariee.
Onsdag: Spinning. Modelljobb, jag och nilsson framför kameran. Marie bakom kameran. 
Torsdag: body pump.
Fredag: spinning?
Lördag: LEDIG / fira emelie som blir stor = fest.
Söndag: pump/spinning. Om jag nu inte är död som en säl vill säga.

Se vad duktig jag blivit! Dock kan jag nog inte plugga i veckan heller. Synd va? Nä, nu ska jag dra på mig nå kläder och äta lite frulle.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Bäver

Ja du är hemskt duktig... :)

2008-02-04 @ 16:02:47
Postat av: Anonym

Yes, de har jag :> du med ser jag ;)

2008-02-04 @ 18:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback