Luleå, perfekt.

Skönt, då var uppgiften inskickad till Sanna.P och jag njuter verkligen. Väldigt skönt att bli klar i tid och allt. Perfekt. En liten possitv sak i alla fall. Dock så har jag en massa plugg som ligger hemma på skrivbordet. Svenska och Engelska, inte det roligaste precis. Så får se, orkar nog inte göra dom ikväll heller.  

Ska fara till Luleå snart, med mamma. Lite glad jag blev då hon sa att hon skulle dit. Det är så perfekt som det kan bli. Behöver ju ha något jag kan dra på mig i helgen. Annars vore det naket värre. Vet dock itne vad jag sattsa på. Och om jag nu inte hittar nå, finns ju annis. Far isf till henne och rotar sönder henner "kläd-rob". Det fixar sig. Det gör det alltid, oavsett.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback