Roligt!

David tipsa mig om den här sidan. Och oj, vad rolig den är! Sitter och skratta här i min ensamhet. Jag tycker det är värt att kollas in.

"Servitrisen kommer fram till en familj på fyra med brödkorgen. Pappan, dottern och sonen tar bröd, men inte mamman. Servitrisen går sedan därifrån.
Sonen ~9: Mamma, varför tar inte du bröd för?
Mamma ~40: Nej, haha, då får jag ju utslag på vågen.
Mamman tittar skämtsamt mot pappan. Sonen ser däremot ut att fundera ordentligt på vad hon just sagt.
Sonen: Mamma... vad menar du, jag fattar inte?
Mamman (smått irriterad): Jamen vad tror du? Jag vill inte ha bröd för då får jag utslag på vågen!
Sonen tänker länge och noga.
Sonen: ... Ja, vaddå? Bubblor på vattnet?!?!"


Kommentarer
Postat av: Sofia

Har inet du hört talas om tjuvlyssnat förr? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback