Skulle någon kunna ge mig lite sommar?

Skulle kunna göra nästan vad som helst för att få lite sommaren nu. Jag kan ta tillbaka allt jag sagt om att jag vill ha vinter. Jag vill inte det längre, usch. Nu vill jag ha sommar och det genast! Helst nyss. Sitter och kollar igenom mitt gamla album "sommaren 2007" på pixbox. Fasiken vad skönt man egentligen hade det. Men just då, när det var sommar, tog man det som så förgivet. Det var som att sommaren bara var och jag inte njöt ut till fullo. Men den sommaren som kommer, då ska jag ändra på det. Jag ska njuta, jag ska ta vara på den korta tiden. Sommaren må vara kort, men man ska ta vara på den.

image246

Den här bilden påminner mig om sommaren. Ligga på en strand, solen steker, den är så stark att man måste kisa med ögonen, solbrun, ruffsig i håret, lurkig, bara ligga där och ha det allmänt skönt! Åh, vad mysigt.... Näe, nu ska jag dra mig tillbaka till tvn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback