- Dagarna går och inget blir till det bättre.

Happ. Snart är man i mitten av juli och inte fan har det blivit sommar ännu? Jag blir så arg. Sommaren är så pass kort att vi måste ha sol nu nu nu. Måste man behöva åka tillbaka till tukarna för att få lite värme på sin kropp. Äh, jag får väl försöka hoppas på att värmen kommer så småning om. Vilket jag inte riktigt tror. Snart är det ju november.
Undra vad man ska köpa till mor i julklapp?

Förövrigt så, ja.. sker det inte alls mycket i min vardag. Jag sover mest, tänker även en hel del, ångrar mig, sover lite till, försöker hitta på saker, misslyckas, har tråkigt och så fortsätter det en hel dag. Inte så kul?
Så om nu där ute hör mig, snälla, ta med mig ut och gör saker. Typ sola i det mulna vädret, äta glass i kylan, bada i det härliga kall vattnet osv.
Kom igen, ni vet mitt nummer hoppas jag.

Fast så dåligt har jag det inte. För snart drar jag på missions.
Bort härifrån och det ska bli roligt :)
Jag längtar som fan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback