- Det är ju helt sanslöst, sjukt och helt stört.

Jag får ett sms, pliiiiiing, och det förstör min dag, min vecka, ja, allt! 

-"Hej, måste meddela dig att du missat två körlektioner idag. Hälsningar /S"
- Oj, har helt och hållet glömt bort det. Ber om ursäkt för det.
-"Det värsta är att du kastade bort pengar :(
Betala till nästa gång för dessa körlektioner är du snäll
."
- Men alltså, måste jag betala för dom?! Hur mycket då isf?
-"Fyra hundra tjugo kronor, för en. Hälsningar /S"


Vafan? Hur ska jag kunna komma några skit lektioner, som jag bokade för minst 4 månader sen? Och eftersom det var så länge till dessa körlektioner då jag bokade dom, sökte jag upp en annan körskola och började där. Så, ja. Mitt minne försvann och jag har inte tänkt en tanke på dessa körlektioner. Så idag har jag lyckas missa dom två lektionerna och jag måste betala fullt pris för dom (!?).

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag gör nog båda. Jag gråter mest. Fan så arg människan kan göra mig. Nu har jag förlorat 840 svenska kronor på ingenting, nada. Eller jo, jag har förlorat dom på en person som gjort mig väldigt satans förbannad. Ofta man kan ta så mkt betalt för att man missat en tid. Tycker det låter mer än sjukt. Det låter helt overkligt. Helt sanslöst. Det kan inte vara sant va?

Jag skiter i det! Nu ska jag snöra mig in i duschen och försöka lugna ner mig.
Puh, jag är så satans förbannad. Vilket skämt den där körskolan är.

Tack janne för att du räddar mig lite!

Kommentarer
Postat av: minna

fan vad dumt!!! OK om det hade varit typ 100spänn lr ngt, typ en avgift för att man glömmer avboka..men fullt pris, suck..

2008-07-21 @ 16:38:58
Postat av: Anonym

det är rätt självklart dem kan ta fullt pris, dem måste ju få betalt för den missade tiden. om du hade avbokat hade nån annan kunnat ta tiden helt enkelt, och då hade dem fått in pengarna.

2008-07-21 @ 20:17:49
Postat av: körkort 1991

Fan vad tur att jag är gammal :-D Är det så dyrt nu för tiden.... Hjälp!

2008-08-07 @ 00:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback