- Lite snabbt bara,

Snabbt och gott:

- Jag har fixat den förbasssskade tatuerings tiden, yaaaiy.

- Jag sover som en flodhäst, hela tiden, konstant. Har jag nå fel?

- Jag borde och SKA städa här hemma, den stora frågan är när?

- Jag vill att någon ska roa mig under dagarna, är less på att bara vara!

- Jag vill bland annat ut i det fina vädret. Borde sola. Har blivit en blekfis.

- Jag vill festa, måste jag dra mitt fläsk till kalix och hotellet bara därför? Usch.

- Jag är less denna sommar, den suger. Usch.

- Jag vill ha godis. Jag vill träna. Jag vill kramas. Jag vill fara till stockholm.


Okej, jag vill och jag borde göra en massa saker. Och nu borde jag gå.
byeee så länge.

.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Gumman! Vi bör umgås någon dag!! Så slipper du bara "vara" ;D Pössss

2008-07-18 @ 14:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback