- Snacka om att man är beroende,

Mitt internet har nu varit borta, kaaaaapooott, i snart två hela dygnt och jag har jäklig deppat ihop kan jag tala om. Har nästan börjat klättra på väggarna här hemma. Tråkigt som en hund har jag haft det. Timmarna har verkligen gått segt. Men nu, nu jävlar är jag på G igen och nu börjar timmarna rulla på som vanligt igen. Har till och med haft mig ork att göra en smoothie. Den står här till höger om mig, alldeles rosa, kall och underbar. Svin gott är det.
Och mina små drinkar får stå istället för godis och det fungerar alldeles utmärkt.
Mums.

Och ni, har ni något förslag på vad jag kan ladda hem för film eller serie?
Vill ha något jag kan sysselsätta mig med om dagarna.

I'm so glad to be yours
You're a class of your own!

Kommentarer
Postat av: Patrix

Du.. de är olagligt att ladda ner filmer.

Postat av: Fegon **

Laddar du ner samtliga säsonger av The office och Entourage så kommer du att bli en lycklig människa

2008-07-16 @ 01:00:02
URL: http://fegon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback