- God morgon,

Jag sitter här, med morgonstånd (som fegon alltid nämner) och nördar sönder.
Har även hunnit läsa en massa fylleinlägg hos en viss människa, rätt sött faktiskt.
Fortsätt så, så blir jag glaaa och nu borde jag ta och käka frukost, duscha, fixa frillan samt städa mitt rum.
Det ser ut som ett tredje världskrig har befunnits sig där inne. Det kan vara Sverige mot polen faktiskt.
Fan så jag jyrar. Usch. Förlåt.

Nåja, till det jag egentligen ville komma fram till:
Har någon ett förslag på vad jag kan göra idag?
Kanske umgås med just dig?
Äta glass och snacka skit i det mulna vädret?
Jag är desperat på att kunna göra nå. Har tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Fegon

Försök inte flirta till dig något mer :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback