- Okej, jag vet hur en sliten 70-åring känner sig!

Kan börja med; FY FAN VAD SLITEN JAG ÄR!
Har ta mig fan ont i varenda muskel, varenda jävla liten cm på min kropp gör ont ont ont. Samt så är inte mina fötter speciellt hundra heller. Blöööö.
Jag kommer inte ens ihåg sist jag var så här sliten och trött. som jag är just nu. Och ibland slår det mig att jag aldrig någonsin har varit slitnare. Tror jag somnar på stället snart. Pssst: possitiva med skogsplantering (om det nu finns något sånt?) är att få vara ute i solen och bli brun. Klart man blir brun. Men frågan är ju: Hur fint/bra brun blir man. Jag kan berätta med sanning att man blir brun, men jävligt fult brun. Man blir såklart brun i ansiktet, på armar och axlar. Men det fula är att man går omkring i långbyxor, stövlar, handskar samt ett brottarlinne, vilket leder till världens fulaste bränna! Jag menar allvar, jag ser lite ut som hej kom och hjälp mig på ryggen. Fasten jag tagit av mig linnet ser det ut som om det fortfarande sitter på, jag har fått världens ränder. Fy fan så fult.

Fast iofs orkar jag inte bry mig. Är mest trött och slut just nu. Men imorgon väntar en ny, varm dag ute på hygget och det är bara att börja ladda om batterierna.... Det är inte så farligt som det låter, bara nästan. Nu måste jag lägga mig rak-lång på soffan, ryggen skriker på hjälp.
Aj aj,

Kommentarer
Postat av: Minna

TY ;D fan vad jobbigt att skogsplantera :/

Postat av: fegon

Jag och Patte kräver bilder. Som är sådana som är snuskiga. Förövrigt så lovar jag att du blir starkare som person, se varje dag som en utmaning och du kommer klara dig galant igenom vintertiden eftersom att du då vet att du aldrig ska sätta ett jävla träd igen... om några år kan du tillochmed åka ut till ett av träden du satt och rista in Emma Hjärtar Någon (typ Fegon) och sedan skutta därifrån, snubbla och landa med ansiktet på blåbär och bli en smurf.

2008-06-04 @ 03:20:48
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: ida

klaga nu inte pa att du blir brun ;) haha

2008-06-05 @ 10:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback