- Lite nytt i tillvaron är aldrig fel,

Sådär ja, har knåpat ihop ännu en ny design åt mig själver.
Är jäklars nöjd med denna och mina förhoppningar är att kunna ha den kvar...
Ha kvar den ett bra tag. Fast, jag vet hur jag är och oftast bytes dess ut efter ca en vecka.
Nu måste jag plugga lite smått. Måste få klart en massa uppgifter innan måndag, nästa vecka.
För då ska Emma ut i dom mörka skogarna och plantera små träd-bäääbisar...
Vilket mest troligt innebär sommaarlov för lilla mig. Hoppas bara att inte Sanna P stryper mig? 

Kommentarer
Postat av: AnnMary

Vilken schnygg! ;)

Postat av: Minna

Härlig design! :)

2008-05-27 @ 16:03:43
Postat av: Fegon

Ibland måste man ut med det gamla och in med det nya för att kunna må riktigt bra:)

2008-05-27 @ 18:49:31
URL: http://fegon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback