- Snacka om djävular,

Emmaaa ´ säger:

Jag satt just på mig bekinin och skulle precis lämna huset och.. poooff blev det mulet

Emmaaa ´ säger:

fuck!

Hedman´ säger:

Gud gjorde väl så för att slippa se gäddhänget ;)  

Emmaaa ´ säger:

men din jävel!

Hedman´ säger:

hahaha

Emmaaa ´ säger:

Jag säga till mamma! höhö

Hedman´ säger:

Hon kommer bara hålla med!

Emmaaa ´ säger:

Blö för dig david!

Hedman´ säger:

Grrr

Emmaaa ´ säger:

Du gör mig ledsen på riktigt.. nu ska jag gå ut. med skoterjacka och hela köret.
som att det är 30 minus!

Hedman´ säger:

Då svettas du bort ringarna. Det är bra!

Hedman´ säger:

Eller så svimmar du, och någon peddogubbe passar på!

Emmaaa ´ säger:

Du är elak!

Hedman´ säger:

bububububub stackars liiiiiiilla emmaaaah!

ska du gå och gråta?

Ska du det?

Va va va va?

aaaaaaaaaaaaaaaaw!

Emmaaa ´ säger:

jag gör det redan!..

Alla, och då menar jag i princip alla, är fasiken elak/dum med mig...
Så, vem ska bryta det elaka och bli snäll? En liten TÄVLING bara.
Fram med snällheten nu gott folk! vissa är mer utpekade än andra. Ni vet!

Och vinnaren får sedan ett pris, ett hemligt pris.


Kommentarer
Postat av: Fegon

Det spelar ingen roll om det snöar i Sverige
Alla vet ändå att Emma är sötast i världen
Man kan inte köpa din kärlek, och slösa på närhet
inte röka en jävel och sen spöa en kärring
Eller, det hörde inte hit. Emma är snäll o rar
och jag kommer se till att du får föda femton barn
även om du inte vill, äh. du får en mössa på vintern
och tävlar vi så vinner du *låtsas snubbla på kvisten*
Du är bäst, jag köpte en lott och sedan dubblade vinsten
När du kom och sa "lycka till" och Pussa på kinden

Emma, bry dig inte om mitt och pattes gubbiga sinne
vi gillar faktiskt när du lägger upp snuskiga bilder
Och jag vill ta din hand och dansa på ängar
vi kan flamsa och skämta och skratta åt Engla
och hennes föräldrar nu när något "fattas där hemma"
Vi ramlar i sängar, jag tittar på dina pattar o ända
När du lutar dig fram och skyller på att du tappade pennan

Nu äre tävling, så alla får va snäll var å för sig
Jag ska göra mitt bästa, men mitt bästa-
- är inte bra nog för dig :)

Postat av: EMMA

Den var super! :D men det där om engla hade du kunna skippa. där blev det minus Fegon!

2008-05-30 @ 13:57:45
URL: http://empooo.blogg.se
Postat av: Fegon

Fuck Engla... vad ska hon säga... hon kan liksom inte... nu vill jag inte gå över gränsen

2008-05-30 @ 14:04:42
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: AnnMary

Emma, du vet att jag alltid älskar dig! ;D hahah! jag är alltid snällast med dig, och det kan du väl erkänna? eller vill du att jag också ska komma på en dikt? okejdå. lets give it a try!

Emma slemma du är sötast i världen
Du lyser upp min dator skärm som stjärnor på himlen
Ditt skratt får mig att smälta och flyta iväg
Dina ögon får mig att tänka på säd
Snälla låt mig vinna med den här dikten
Annars kommer jag gå och ha sex med prästen i bikten

2008-05-30 @ 17:27:56
URL: http://annmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback