Mina tankar innan jag far för att skruva,

Här sitter jag, nyvaken och funderar. Eller vafan, jag funderar inte utan jag tänker. Tankarna handlar mest om sommaren. Att jag är så fruktansvärt less på denna kyla. Hur länge har vi inte fått stå ut med den nu? Tycker det borde vara nog för länge sen. Jag vill ha sommar. Varma sommardagar, glass, sol, bad, sommarkvällar, grönt, mygg, blommor. Ja, det kan bli en lång lista med saker som har med sommaren att göra. Så snälla gud? mamma? pappa? mormor? morfar? Fegon? Annis? hunden?, vem det nu är av er som kan fixa sommaren åt mig, gör det! Nu på en gång... Annars mister jag livet.

image570

image571

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha

2008-05-21 @ 11:31:44
Postat av: Patrix

Sluta deppa, upp med hakan och ut med brösten! Sommaren är på gång! En gammal uggla viskade det till mig igår. fast jag tror han inte, han är mytoman!
Nä men till helgen blir de liiite varmare sägs det iaf :) Håller tummarna!

Postat av: Fegon

Jag vet inte var du fått det ifrån, men ... okej.. jag köper tanken om att jag är en gud, att jag är allsmäktig och antagligen bäst i världen på exakt allting man kan vara bra på och jag är sämst i världens på allt som är dåligt. Men att jag kan styra över vädret, det tror inte ens jag själv på. Jag kan måla hela världen, jag kan fånga stjärnor med lasso.. men vädret? Hmm... okej, jag ska göra ett försök.. Om 9 dagar kommer det värme. Och det kan jag slå vad om, jag svär på en pensionärs ögon.

2008-05-21 @ 17:00:43
URL: http://fegon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback