Teoriprov och Turkiet,

Saker som man både gruvat sig för, längtat til en längre tidl, närmar sig med storm steg. Imorgon är det  dags för mig att ta mitt feta arsle till folketshus för att göra teoriprovet. Jag är nervös som få. Jag vill och jag måste klara skiten. Känslan i magen säger att det kommer gå åt skogen! Men jag hoppas att den är fel fel fel och kommer gå hur bra som helst. Så ikväll vet jag helt klart min lilla syssla - Ska sitta ihop klistrad med teoriboken.

Och på fredag är det dags att åka mot Kallax och sätta oss på ett plan, ett plan som ska ta oss till varmare bräddgrader. Turkiet - Alanya! Jag längtar nå så fruktansvärt mycket att det inte går att beskriva. Magen lixom vänder sig upp och ner, plus att jag har tre kilo med fjärilarna som kryper upp i halsen. Jag längtar, längtar, längtar! Har packat klart väskan och även beslutat mig för att både lill kameran och system kamera ska med. Nu är det bara några små saker som är kvar att fixa, Anders som ska trycka ner sina kläder i väskan samt någon Luleå sväng för att hitta oss nå sandaler som vi kan plumsa omkring med på stranden.


Det blir perfekt!



Ännu en gång; JAG LÄNGTAR! höhö.

Kommentarer
Postat av: Malin

tack=) vilken fin design

Postat av: Minna

Lycka till på provet!! :)

2008-05-06 @ 12:32:18
URL: http://minnaeleonora.blogg.se
Postat av: frida

lycka till=)

2008-05-07 @ 08:28:43
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback