- 40 dagar kvar till jul?

Fuck.

Min mage gör ont och jag har ångest! Nu är det inte för att jag kommit hem från Thailand jag har det, utan nu är det för allt jag har att plugga. Det är mycket som ska göras, men det som tynger mig mest är projektarbetet och muntliga nationella i svenska. Det tar liksom död på mig. Jag somnar varje natt med det i min skalle, skit jobbigt. Tiden räcker inte till.....

Nationella muntliga - måndag - har inte ens funderat ut vad fan jag ska snacka om.
Projektarbetet - ska vara klar om ca 35 dagar - det kallar jag panik!

Nu vet jag vad jag måste roa mig med!

Kommentarer
Postat av: Bima

jag får PANIK när du skriver att det är så kort till vi har deadline för projektarbete!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback