- Ta hem en apa till Sweden!

Alltsa....... Fan.... jag vill visa den sotaste apan i varlden (det ar inte Niklas den har gangen, hoho). Har han pa bild.... men kan inte satta in bilderna pa datorn. Fan. men ni ska fa se hur underbart satans sot han ar nar jag kommer hem, for da blir det massor med bilder harifran. Ni kommer alska apan. Var som sagt pa monkey beach igar. Super kul var det! En skit vacker strand, full med sota apor som ville ha bananer :) Ojoj, jag tror jag maste ta mig tillbaka till den stranden och snatta hem en liten apa...

Nu ska jag ga och pussa pa Niklas :)

Kommentarer
Postat av: Vicky

Ta hem en apa till mig!!!

2008-11-04 @ 11:10:43
Postat av: Vicky

Hahaha. Ja, men då får det bli en apa då, inte vill jag ha någon svetti thai :) Sitter på skolan nu och gör nada.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback