- Vaken som en tupp, typ.

God morgon gott folk!

God morgon och godmorgon vet jag inte, jag har vaknat redan klockan åtta, de ni! Det är så att jag alltid ska vakna före kråkorna, speciellt nu då skolan är igång osv. Men det kan vara skönt att slippa sova bort hela dagar. Nåja, idag har jag faktiskt tänkt börja med packningen, dock har jag svårt att veta vars jag ska börja. Tycker det är skit svårt att packa väskan, vad man fått med osv. Skit svårt. Det brukar bli att jag måste packa upp och ner sakerna tre gånger innan jag är säker på om jag fått med allt. Den här gången har jag skrivt en lista över saker jag ska ha med mig. Dock...... är det en låååång lista. Man kanske borde korta ner skiten lite?

Har ni samma problem då ni ska packa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback