- Fix och lite trix.

Fan så less. Har försökt mig på att klippa tillbaka luggen och ja, det blev fasiken inte fint. Det ser typ konstigt ut. Jag vågar då fan inte ha nedsläppt hår. Det får vara uppsatt och kan därför växa ut ifred!

På morgonkvisten har jag hunnit med rätt mycket. Jag har diskat undan kring bänken (mamma var ond igår över det och ville göra henne glad), har duschat, klippt lugg igen, plattat håret, sminkat mig och plockat till på rummet mitt. Som sagt, hunnit mycket och mer ska det bli. Klockan tolv ska jag åka med mamma och forden till Kalix. Jag måste springa in på skolan och lämna min loggbok till Sanna P, annars är jag dödens. Sedan lämna av mamma på staden och samtidigt hämta upp N. Det är nämnligen så att vi ska fara och köpa färg till skrutt-i-bang-bang forden. Han ska få bli fin och vit, utan rost m.m. Det behövs verkligen. Jag skäms över den och jag tror den själv skäms över hur den ser ut. Stackarn! 

Om ni är snälla så kan ni få se lite bilder över projektet lite senare. höhö

Kommentarer
Postat av: Minna

Tack!! :) är nöjd...fast ont gjorde det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback