- Happy day!

Idag har det varit en jäkligt bra dag och det menar jag verkligen.
Hela förmiddagen har jag både hunnit med att umgås med mormor och morfar, samt arbeta med projektarbetet. Det är så att jag varit med dom och fotat då dom har fiskat. Jäkligt skönt om man jämför med skolan. Sedan rulla dagen på helt pööörfekt. Wiktoria ringer och berättar att reserepotaget om Afrika har skjutits upp tills på tisdag. Det känns mer än underbart. Sedan har jag hunnit med att sova en lång, skön middag. Sedan händer det bästa på hela dagen: nu är det säkert att den 27 oktober åker jag mot varmare bräddgrader! Det är länge sen jag varit så glad som jag är just nu. Skita skönt som fan!

Nu ska jag sätta upp håret i en boll och sedan bege mig mot Kalix. Ska träffa Marie.
Det var som ett tag sen, så nu är det dags!

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Sola åt mig med =)

Postat av: J-Dawg

Håller med, är fan skönt att skita! ;)

2008-09-25 @ 20:22:29
Postat av: Minna

VA KUUUL...ta med mig i resväskan?? vart ska ni? ;)

2008-09-25 @ 21:12:15
URL: http://minnaeleonora.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är lugnt.

Jo jag är super nöjd :) Det går bara bra med sötnosen våran :) Hon är såå snäll. Hur går det med skolan?

2008-09-25 @ 23:05:58
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback