- Söndag är alltid en söndag.

Måste erkänna att trots att det är söndag idag har jag inte den minsta lilla ångesten alls. Jag känner att det inte spelar någon roll alls om det är måndag imorgon, en ny vecka. Det är ändå inget man kan göra någonting åt. Man får helt enkelt bara accpetera skiten och låta ångesten utebli. Det tar annars bara på energin. Usch vad possitiv jag låter. Fast det behöver jag få vara ibland?

Och ännu mer possitiv
ska jag vara eftersom jag imorgon kan börja träna och äta mina pills igen. Min förkylning är så gott som borta och det är bara snoret som är kvar för att jävlas. Men det bryr jag mig inte om, jag är pigg och imorgon sätter jag igång med allvaret. Känns underbart, verkligen och jag är peppad till 1000. Som jag har längtat. Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback