- Välkommen kära förkylningstider.

Alla är förkylda. Hela min familj är förkyld. Alla i min omgivning är förkyld. Jag får paniiiik! Jag ser bakterier överallt. Under mig, över mig och på sidorna. Nä, men seriöst, jag vill inte bli förkyld. Inte nu när jag äntligen fått tillbaka mitt tränings-beroende-som-jag-älskar-att-ha. Snälla förkylning, kom inte in i mig!

Ska fara på spinning/torso med sötaste Marie och utrota alla små kryp som finns i kroppen som kan orsaka förkylning. Sköööönt! Och träffa Marie igen, det ska bli super roligt. Inte sett kvinnan på snart hundra år.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är en kvinna!

Postat av: Annki

Hej tjejen !Verkligen tjusig sida..och du är skitsnygg på bilden ! Grattis..

Vad tycker du om min annons ?

Stor-Kram Annki

2008-09-05 @ 03:41:41
URL: http://kartomantik.blogg.se/
Postat av: Stoffe

då ska du inte följa med mig på jobbet då, jobbar ju på infektions avd :D

2008-09-05 @ 12:01:00
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback