- Internationella godis dagen.

Jag är nästan rädd för mig själv! Det liksom skrämmer mig över hur beroende jag är av godis. Det har gått så långt att jag måste ljuga en massa för att få mig karra. Idag var jag super sugen och försökte med alla medel, som inte fungerade. Men sen kom jag på det finurliga: att idag är dagen då det är den "nationella godis dagen". Reglerna är enkla: innan klockan åtta ska man infinna sig i soffan med en stor godis påse. Sedan ska man messa en vän, i detta fall Vicky, att godis är gott.

Nu till det roliga: mitt påhitt fungerade! Söta N gick på det och jag fick min stora karra påse. Snacka om att jag skratta när han frågade om jag hade messat Vicky ;)  

Kommentarer
Postat av: Vicky

Haha, emma.. det har fan gått för långt :D

2009-04-14 @ 22:19:55
Postat av: Elin - A real standing solider '

Hej !

allt bra ? :)

snälla gå in och ställ en fråga till frågestunden jag har just nu !;D

svarar på allt frågor, vad det än är :)



www.laamossberg.blogg.se <3

2009-04-14 @ 22:59:21
URL: http://laamossberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback