- Jag älskar en bra start på dagen!

Idag är en bra dag, än så länge. Den har börjat bra i alla fall!! Jävligt bra om jag får säga det själv. Jag vaknade till ett underbart mail. Vilket betyder att jag har hittat min drömklänning!!! Jag har äntligen hittat den! Jag är så glad, så glad. Ska bara försöka bestämma mig för vilken färg. Som tur är ska lilla Vicky hjälpa mig med detta.

Sen så har jag provat min studen outfit. Mössan, skorna och klänningen. Klänningen var lite trång när jag köpte den och nu är den perfekt. Inte för liten och inte för stor, perfekt. Tacka vet'ja träningen.

Oj vad jag har börjat längta till studenten!

Kommentarer
Postat av: Jennfi

ja men skoja inte, värsta filmen jag har sett.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback