- Ibland är jag effektiv.

Kors i taket, jag är effektiv. Jag har äntligen börjat få lite fart på mitt liv. Det är nämligen så att jag har insett vad jag vill och vad jag måste göra.... Vilket känns väldigt skönt. För ett par veckor sedan var allt en ända röra och jag ville bara gräva ner mig. Nåja, men till våren ska jag i alla fall söka in på en/två skola/or och för att jag ska kunna ta mig in måste jag läsa två ämnen (världens tråkigaste för den delen) som jag valde bort på gymnasiet. Engelska B och Naturkunskap B. Det kommer suga hårt! Men som tur är så har jag fått praktikplats på dagiset. Där jag ska vara samtidigt som jag pluggar vid sidan om. Det kanske gör allt till det lite possitiva? Nä, nu ska jag vara possitiv, det här kommer gå som på räls.

Men ville bara komma fram till att det känns skönt att ha tänkt ut "en framtid".

Kommentarer
Postat av: TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Svar: Tack, tack, tack :D Ja då, det kommer när tiden är inne!

Postat av: Jonnah

Sv: Haha nej sant. Dom skulle vara valpar typ 3 år ;)

2009-12-05 @ 15:21:31
URL: http://jonnahdakota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback