- Nu är det jul igen.

snart iaf.... Bara 10 dagar kvar nu. Sjukt!

Kommentarer
Postat av: Josefina

Hej Emma!

Jag har sett att du är jätte duktig på att fixa blogg layouts och jag har försökt mig på det där själv men jag vet inte hur man gör. Så jag tänkte om du har lust att göra min? :) Skulle vara jätte snällt!



/ Josse

Postat av: Josefina

Ååh fan vad snällt! :)



Jag skulle kunna maila dig några bilder som jag vill ha med? Om det är ok?



Så här vill ja att mig blogg ska se ut:

*Jag vill ha svart eller vit bakgrund, sen en bild på mig och micke.

*Jag vill att det ska stå stort med skrivstil "sarajosefinanyman" och sen med lite mindre skrivstil "♥ kärleken glädje sorg ilska kläder smink inredning prylar skolan jobb familjen kompisarna film musik bilder" Man skulle kunna skriva; "I min blogg kan du läsa om kärleken glädje sorg osv osv."



*Jag älskar ju kläder osv, så jag funderar på att ha någon bild på high heels och någon snygg outfit.

*Jag vill att bannern ska spegla min blogg.



Om du skriver i min blogg en kommentar med din mailadress så mailar jag dig någon dag i veckan det bilder som jag vill ha med i bloggen.



2009-12-14 @ 21:02:23
URL: http://sarajosefinanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback