- Här ska vi inte vänta på någon beach 2015.

Nu jäklar gott folk har jag fått en gnutta motivation till att dra igång med träningen igen. En gnutta är jäkligt bra ska ni veta, motivationen har absolut inte funnits där tidigare. Den har varit lika lat som jag har varit. Den har legat på 0,0000x13 och nu är den uppe på +30. Kanske låter lite för er som är tränings nördar, men äntligen har den börja komma till liv igen. Men som vanlig är det väldigt enkelt för mig att tänka träning, men att utföra saken är liiiiite jobbigare och framför allt besvärligare. Nä, men allvarligt. Nu ska det bli förändring och jag ska komma tillbaka till den form jag varit i. Det har blivit allt för många mys kvällar framför en god film tillsammans med godis och allt som hör till.

Nu är det nog dags att börja jobba på formen. Det första jag ska ta och börja med är en tidningen (för att höja motivationen yttligare ett snäpp). Det är inte vilken tidning som helst utan: i FORM. Pepp&insperation.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart du ska gå, finns ju bla i piteå på nå som heter cinderella? eller nå sånt. borde ju gå att kolla på upp på internet.. finns även i luleå :)

På coop har dom ju en massa hårfärger, finns ju nå nya nu som heter natrual and easy de ger som nyanser skit fina, tror de finns en som är ganska röd? är du bara brun i grunden så borde den ju bli skit fin.. annars har nog ett märke som heter Daimonds eller nå sånt en röd färg :)

Postat av: Hanna

jag vet ej vad de kostar att hyra, min mamma sydde min :) men färga först en brun under så du inte har nå utväxt och sen lägger du en röd :)

2009-02-26 @ 09:30:21
URL: http://hany.blogg.se/
Postat av: Hanna

WHat ?! =O haha vi äger ju bara en, den andra är syrrans :) men de går bara bra, hon är så mysig :)

2009-02-26 @ 09:42:57
URL: http://hany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback