- Jag håller aldrig vad jag lovat?

Jag ber om ursäkt till er som vill se nå bilder från nyår igår. Det är mycket mitt egna fel, men ännu mer Maries fel. Det är liksom hon som har alla bilder. Hon var fotograf under kvällen, typ. Men bilderna kommer väl någon gång får vi hoppas. Ska även försöka komma mig för att ladda in alla bilderna från systemkameran, typ julbilder och sådant. Men det får bli en annan dag, för nu orkar jag inte.

Igår var det min födelsedag om någon nu missat det. Fick mig några skit snygga glas/muggar och pengar. Pengarna är använda och försvunna. Varit i Luleå idag och pengarna blåser liksom iväg, så nu är dom slutski. Dock hittade jag mig ett par skit snygga jeans som var välbehövliga, enligt mig själv. Sedan handlade jag mig lite nytt sminka osv. Äh, nog tjatat från mig. Nu ska jag och N beställa hem nå böcker från adlibris, om det nu heter så? Det är så att jag har fått något konstigt ha-begär när det gäller böcker. Dom är som fina, typ. Svammel, svammel. Nu går jag. Förlåt.




Kommentarer
Postat av: MAII

Haha de var nog mer du som fotade än vad jag gjorde under kvällen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback