- Det är svårt att vara mer otränad.

Ursäkta: men fy fan så jobbigt det där tränings passet var! Helt sinnes satans jävla sjukt jobbigt! Jag fattar verkligen inte hur min kropp, som är så pass otränad, orkade hålla ut hela passet igenom. Jag kämpade som ett tok och såg ut som en blöt tomat efter att träningen var klar.

Nu sitter jag här och är helt seg, orkar inte lyfta arslet från stolen och gå in till duschen. Tvivlar på att jag kommer orka upp från sängen imorgon bitti. Gruvar mig. Jag kommer nog vara som en säck potatis i två hela veckor nu. Hur länge träningsvärken kommer sitta i (som jag vet att jag kommer få), det vet jag inte. Men jag hoppas att det bara är någon dag. För om det är något jag "hatar" så är det just träningsvärken. Jag blir liksom sjuk. Usch vad jag pratar om ingenting och träningsvärk.

Nu ger jag upp för tillfället och återkommer senare med något ännu vettigare.

Kommentarer
Postat av: Pär

Ja, men skönt är det :)

2009-03-12 @ 22:56:05
Postat av: jennfi

HAHA, från mig var det ju såklart!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback