- Ett litet tips till er!



Jag kan inte låta bli att tipsa er om den här skönheten. Det är mjölkchoklad med salmiakfyllning och jag lovar: det är det bästa som finns. Jag som i vanliga fall inte gillar lakrits var väldigt tveksam till en början, men då jag stoppade in godisen i munnen och tuggade var jag totalt fast. Jag älskar den och det här är ett super tips till er som inte smakat. Typ. Dock finns den bara att köpa den på taxfree, vilket suger. Jag menar, hur ofta är man där?

Någon av er som smakat den? Do you like?

Kommentarer
Postat av: hannie

den finns att köpa i finland på alla mataffärer ;)

Postat av: hilda

jag köpte sån där i "chokladkake" form på candy world i happis:)

2009-03-14 @ 16:49:43
URL: http://hilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback